Jamshid Djuraev

Nima uchun kichik biznesga Target reklamasi kerak?

Targ'ish sizning biznesingizga qanday yordam beradi?


Yaxshi tushunish uchun uzoqdan kelaylik.


Maqqola faqat google tarjimasidan o'tgan. Original maqqolaga ilova

Maqsad ijtimoiy tarmoqlarda aynan siz reklama ko'rsatmoqchi bo'lgan odamlarga ko'rsatiladigan reklama. Ijtimoiy tarmoqlar: Instagram, Facebook, VK, Odnoklassniki, Tik Tok, Twitter va boshqalar. sizga ularning tasmasida joy berasiz va siz buning uchun ularga to'laysiz, aniqrog'i, foydalanuvchilar tomonidan har bir klik (CPC) yoki taassurotlar (CPM) uchun bajarilgan harakatlar uchun to'laysiz. Buning yordamida siz mijozlarni topishingiz va jalb qilishingiz mumkin (shuningdek, biznesingizni o'sishiga yordam bering, savdoni ko'paytiring, mijozlar haqida ma'lumot to'plang, tadbirlarga taklif qiling, ular bilan muloqot qiling va boshqa ko'plab foydali xususiyatlar).

Maqsadli reklamani ishga tushirish ilmiy izlanishlar, gipotezalar yaratish va voqealarni (haqiqiy odamlarning xatti-harakati) bashorat qilish qobiliyatiga o'xshaydi. Bozor qanday harakat qilishini hech qachon 100 foiz bashorat qila olmaysiz, ammo sotuvchilar tomonidan allaqachon ixtiro qilingan modellar mavjud bo'lib, ular davom etayotgan reklama kampaniyalarining samaradorligini maksimal darajada oshiradi.

Tushuntirib beradi. Tasavvur qiling-a, siz qandaydir kafedasiz va peshtaxta yonida go'zal qizni ko'rasiz. Siz pikap rassomi emassiz va siz shunchaki qizlar bilan tanishmaysiz, umuman olganda sizda hech kim bilan tanishish tajribasi yo'q. vakili? Shunday qilib, siz kelasiz va 30 soniyadan keyin u sizni jo'natadi. Va endi yana bir vaziyat, tasavvur qiling-a, siz juda yaxshi biladigan, uning qiziqishlarini, qaerda yashashini, nima qilishini, qancha maosh olishini, do'stlari kimligini, oilasini va boshqa narsalarni biladigan qizni ko'rasiz. Siz unga yaqinlashasiz va suhbatni boshlaysiz va kelajakda munosabatlar o'rnatiladi.

Shunday qilib, bu qiz sizning maqsadli auditoriyangiz va siz uni qanchalik yaxshi bilasiz va u bilan qanday muloqot qilishni bilsangiz, bu maqsadli reklamaning to'g'ri sozlanishi. Yodingizda bo'lsin, ekranning narigi tomonida o'tirganlarning barchasi o'z xarakteri va qiziqishlariga ega haqiqiy odamlardir. Va shuning uchun, takror aytaman, bu odam uchun reklamani to'liq keskinlashtirishga urinmang, bu kerak emas.

Odamlarni "og'riq" birlashtiradi, ya'ni. talab, ular doimo ba'zi muammolarga duch kelishadi, ular shifokorga murojaat qilishlari kerak, ular issiq, sovuq, kiyim-kechak, oziq-ovqat sotib olishlari, kollejga borishlari kerak yoki ular zerikib, nimadir o'ynashni xohlashadi. Targetologning vazifasi bu odamlarga kerakli vaqtda kerakli reklamalarni ko'rsatishdir. To'g'ri nishonni o'rnatish uchun siz maqsadli auditoriya qanday og'riq borligini va qanday mahsulot yoki xizmat bu og'riqni bostirishi mumkinligini tushunishingiz kerak, ya'ni. taklifni qondirish.

Maqsad qimmatmi yoki arzonmi?


Siz yoki maqsadli mutaxassis reklamani to'g'ri o'rnatganingizda, maqsadlilik sizga arzonga tushadi. Va to'g'ri sozlash bozorni to'g'ri his qilish va auditoriya ehtiyojlarini tushunish va shu asosda to'g'ri auditoriyani tanlash qobiliyati bilan bog'liq. Siz reklama uchun 100 yoki 10 000 dollar sarflashingiz mumkin. Savol shundaki, siz ularni qanchalik samarali sarflaysiz. Gap shundaki, yangi boshlovchi siz uchun reklama o'rnatadi, unda bitta mijoz sizga 10 dollar turadi, professional esa 2 dollarga bitta mijoz olib keladi. Yoki 100 dollarga yangi boshlovchi sizga 10 ta mijoz olib keladi, pro esa 50. 

Men bu yerda biroz bo'rttirib ko'rsatganman, lekin tajribamda bunday holatlar ham uchrab qolgan.

Ijtimoiy tarmoqlarni nishonlash qanday ishlaydi?


Maqsadli auditoriyangizdan 1000 kishiga reklama ko'rsatganingizdan so'ng, ulardan ikkitasi u erda nima sotayotganingizni so'rashadi va ulardan biri hatto biror narsa sotib oladi deb taxmin qilishingiz mumkin. Misol uchun, agar siz Toshkent shahridagi faol foydalanuvchilari taxminan 2 500 000 kishi bo'lgan Instagram-ni olsangiz va ular orasida faqat "to'g'ri reklama" ko'rsatishi kerak bo'lgan, ya'ni to'g'ri sozlangan siz istagan mijozingiz bo'lsa. 

Nima uchun bizdan buyurtma?


Biz Kyoday Digital agentligimiz, 3 yildan ortiq vaqtdan beri maqsadni aniqlash bilan shug'ullanamiz. Va tajribamizdan bilamizki, har qanday biznes uchun siz o'z mijozingizni topishingiz mumkin, faqat qayerga qarash kerakligini bilishingiz kerak. Siz shunchaki reklamadan nimani xohlayotganingizni va mijozlaringiz kimligini aytasiz va biz endi sizga tegmaymiz, qolgan hamma narsani o'zimiz o'rnatamiz va shu bilan birga O'zbekiston bozorida eng maqbul narxlarni ushlab turamiz. O'zingiz ko'ring.Biz

va xizmatlarimiz haqida batafsil ma'lumotni kyoday.uz saytimizdan olishingiz mumkin