Jamshid Djuraev

SMM - bu nima va sizning biznesingizga qanday yordam berishi mumkin?

SMM bu ijtimoiy media marketingidir.


Maqqola faqat google tarjimasidan o'tgan. Original maqqolaga ilova

Ko'pchilik allaqachon SMM nima ekanligini eshitgan va tushungan. Men baribir tushuntiraman. SMM - bu dizayn, to'ldirish, reklama (ba'zan), tahlil qilish va ijtimoiy tarmoqlardagi o'zingizning yoki boshqa birovning sahifasiga auditoriyani jalb qilish vositalari bilan bog'liq marketingning boshqa zavqlari bilan bog'liq kasb.

Nima uchun kerak.


Shunday qilib, sizning kompaniyangiz borligini tasavvur qiling va sizning raqobatchilaringiz joriy va o'tgan oylarda 20-40% ko'proq sotuvga erishganini payqadingiz. Sizning menejeringiz sizga raqobatchi ijtimoiy tarmoq orqali mijozlarni jalb qilayotgani haqida xabar beradi, deylik Facebook. Men ham Facebookdan foydalanaman va u yerda o'z kompaniyamni ochmoqchiman deb o'ylaysiz. Lekin bu yerda muammo bor, siz u yerga qanday qilib mijozlarni jalb qilishni va qanday postlar qo'yishni, nima yozishni, kimga qanday javob berishni, umuman MAZMUNI nima ekanligini to'liq tushunmayapsizmi?

SMM xizmatlariga bo'lgan talab, ko'plab tadbirkorlar o'z vaqtlarini hashamatli hisob dizayniga sarflashni xohlamasligi yoki shunchaki ajrata olmasligi va ular harakat qilsalar ham, undan hech qanday natijaga erisha olmasligi bilan mustahkamlanadi. Va ular mijozlarni jalb qilish sxemasiga qaytadilar (eski uslubda). Ammo ular hali ham raqobatchining savdosi ijtimoiy tarmoqlar tufayli o'sib borayotganini payqashadi, lekin sizniki emas.

Bu erda SMM yordamga keladi. U sizning qanday biznes bilan shug'ullanayotganingizni bilib oladi va kontent-rejani yaratishni, akkaunt yaratishni, matn yozishni, sharhlarga javob berishni, postlarni nashr qilishni va hokazolarni boshlaydi. SMMobr Internetda sizning vakolatingizni yaratadi, sizning hisobingizga tashrif buyurgan har qanday foydalanuvchi o'zi uchun ba'zi xulosalar chiqarishi mumkin va ular qanday bo'lishi sizga bog'liq. Shuning uchun, Internetda yuzingizga kimga ishonishni xohlayotganingizni diqqat bilan tanlang.
Loyihalash, reklama sotib olish, xabarlar yozish va hokazolarni bajaradigan SMM stansiya vagonlari deb ataladi, ya'ni. u hamma narsani qila oladi va agar u muvaffaqiyatga erishsa yaxshi. 

Ammo agar siz jiddiy brend bo'lsangiz va tegishli niyatlaringiz bo'lsa, unda SMM agentliklariga murojaat qilganingiz ma'qul. Masalan, bizga KyoDay Digital -da, shuningdek, biz SMM xizmatlarini taqdim etamiz SMM agentliklari keng qamrovli reklama xizmatlarini taqdim etadi. SMM mutaxassisi faqat Facebook yoki Instagram’da ixtisoslasha olsa, agentliklar sizni istalgan joyda “ro‘yxatdan o‘tkazadi”. SMM mutaxassisi yolg'iz ishlaydi, agentliklarda shunday SMM mutaxassislarining butun jamoasi bor, ishoning, farqni his qilasiz. 

Yaxshi mutaxassisni qanday tanlash mumkin?


Darhol SMM menejeridan tugallangan loyihalar portfelini so'rash xayolga keladi.
Ha, lekin har doim ham ishonchli emas, chunki siz portfelda yolg'on yozishingiz mumkin. Buning o'rniga siz agentlikdan kompaniyangizni ilgari surish kontseptsiyasini ko'rsatishni so'rashingiz mumkin. Agar shunday bo'lsa, biror joyda uchrashishni so'rang va hisobingiz bilan nima qilish mumkinligini muhokama qiling. O'zini hurmat qiladigan har qanday mutaxassis sizga namunali bannerlar, kreativlar uchun asosiy ranglaringiz, reklama byudjeti, mos kelmaslik shartlari, talablar, maqsadli auditoriya tahlili va boshqalar ko'rinishida munosib reklama kontseptsiyasini ko'rsatadi. SMM agentliklariga murojaat qilish xavfsizroq.