Jasur Djuraev

Instagramda auditoriya faolligini qanday oshirish mumkin?

Maqqola faqat google tarjimasidan o'tgan. Original maqqolaga ilova

Endi obunachilar soni asosiy rol o'ynamaydi. Odamlar allaqachon yaxshi hisoblarni soxta hisoblardan ajrata oladilar. Endi Instagram va xususan, boshqa ijtimoiy tarmoqlarda asosiy ko'rsatkich - Engagement!😋 Marketologlar

tili bilan aytganda, ER (Engagement Rear) - bu engagement darajasi. Bu nima va u nima bilan?🤔

Muvaffaqiyatli akkaunt deb odamlar layk va fikr bildiradigan, qisqasi faol bo'lgan akkauntlarni hisoblash mumkin. 🙋‍♂️🙋‍♀️

Ammo ma'lum bir mantiq yoki koeffitsientsiz hech qanday algoritm tuzilmaydi. Algoritm va AI (sun'iy intellekt 🧠)siz Instagramda uy bo'ladi. Hamma avvalgidek akkauntni botlar bilan alday boshlaydi va biz avvalgidek soxta akkauntlar tomonidan qo'lga olinamiz.👥

E'tibor bering, men "avvalgidek" dedim va bundan oldin taxminan 5 yil oldin 2015 yilda aqlli lenta yo'q edi. Va 2016 yilda Instagram sizning obunachingizga sizning yangi xabarlaringizni yoqtiradimi yoki yo'qmi, indekslashni boshladi!

✔ Agar “Ha” boʻlsa, Instagram koʻproq kontentingizni koʻrsatishga harakat qiladi.
✖ Agar "Yo'q" bo'lsa, Instagram sizni izdoshlaringizga kamroq ko'rsata boshlaydi va tez orada o'z tasmasida sizni umuman ko'rsatmasligi mumkin.
Endi bu Smart lenta deb ataladi!

Va agar tegishli bo'lmagan obunachilar soni ko'paysa, yaqin orada obunachilarning faqat kichik bir qismi sizning hisobingizni ko'radi! Ishonchim komilki, bu kichik foizga faqat sizning yaqinlaringiz va do'stlaringiz kiradi :)🤦‍♂️

❗BEKIN...! Ishtirok etish stavkalari tushishining boshqa sabablari ham bor. Ular har yili ko'payib bormoqda!
Men sizga yana bir narsani aytmoqchiman! Sababi, buni yo'q qilib, siz bir xil jalb qilish darajasini oshirishingiz mumkin!
2020-yil 15-iyun kuni hisobimdan 100 ga yaqin obunachini oʻchirishga majbur qilgan voqea (agar sizni tasodifan oʻchirib tashlagan boʻlsam, kechirasiz!).

Bu 100 ta obunachi kim edi?
1) ommaviy obunachilar - boshqa akkauntlarga 1000 dan ortiq obuna bo'lganlar
2) unutilganlar - o'z akkauntlarini tark etganlar. Bunga oxirgi posti 2018-yilda bo'lganlar misol bo'la oladi 🤦‍♂️
3) shubhali - loginga ega bo'lganlar, masalan "gh13jdii" yoki "ssoo54xh" (botlar) va boshqa shubhali akkauntlar … .
4) do'konlar yoki biznes - faqat tijorat hisobiga ega bo'lgan barchani o'chirib tashladi (kalit so'zlar: shop, uz). , kz, kg, ru va boshqalar)
Yaxshiyamki, ularning soni unchalik ko'p emas edi.
Men barcha obunachilarning hisoblarini ko'rib chiqdim.
Natija: Tozalashdan oldin ulanish darajasi taxminan 5% edi. Bir kun ichida bu ko'rsatkich 5,5% gacha ko'tarildi. Bugungi kunga kelib, bu 8,74% koeffitsient bir oylik qisqa muddat ichida ajoyib o'sishdir!😊😊😊

Esda tutingki, siz har doim bizdan aksiya buyurtma qilishingiz mumkin! Internet-marketing bo'yicha tajribali mutaxassislar! Ko'proq o'qing...

Boshqa blog maqolalari
Tavsiya etilgan