Kurs 7 moduldan iborat: 28 mavzu, 3 oylik o'quv muddati va amaliy topshiriqlar
Ijtimoiy Tarmoqlaqlarda Media Marketing asoslari bo'yicha kurs. Siz bizning agentlikda qo'llaniladigan SMM bo'yicha amaliy bilimlarga ega bo'lasiz. Noyob sahifa ko'rinishini yaratish, tahlillarni o'tkazish, strategiyalar yaratish va qabul qilingan ma'lumotlar asosida kontentni ishlab chiqishni o'rganing.
Bu kurs kimlarga ko'proq to'g'ri keladi?
Kurs yangi boshlanuvchilar va tajribaga ega amaliyotchilarga bag'ishlangan. Bundan tashqari, agar siz tadbirkor bo'lsangiz va biznesingizni ilgari surish uchun SMMni o'rganmoqchi bo'lsangiz, unda bu kurs sizga bag'ishlangan.
Yangi boshlanuvchilarga
Internet-marketingda eng mashhur kasbni o'rganing. Kurs ushbu sohada yangi boshlanuvchilar uchun vaqtni tejaydi va qisqa vaqt ichida yangi kasbni egallashga yordam beradi.
Internet-marketologlarga
SMM Internetdagi boshqa reklama turlariga qaraganda yangiroq turdagi reklama hisoblanadi. Ushbu kursni o'rganganingizdan so'ng, siz o'z xizmatlaringizni bugungi kunda talab qilinadigan yana bir xizmatga kengaytira olasiz.
Biznes egalariga
Ushbu kursdan so'ng siz biznesingizdagi SMM bo'limining barcha jarayonlarini to'g'ri tushunish va nazorat qilishni o'rganasiz. Shuningdek, siz o'z sahifalaringizni ijtimoiy tarmoqlarda mustaqil ravishda targ'ib qilishingiz mumkin.
SMM mutaxassislari uchun
SMM-ni targ'ibi bo'yicha ilg'or kurs amaliyotchi mutaxassislarga ushbu sohadagi bilimlarini to'ldirishga yordam beradi. Siz murakkabroq loyihalarni targ'ib qilish va murakkabroq SMM strategiyalarini yaratishni o'rganasiz
Ushbu kursdan nimani o'rganasiz?
Targeting ishga tushirish
•
Ijtimoiy tarmoqlarda reklama o'rnatish, ishga tushirilganlarni natijalarini olish, auditoriyani sozlash, Ads-menejerini o'rganish va tahlillarni o'tkazishni o'rganing.
Qiziqarli postlar yarating
•
Qanday turdagi postlar va qaysilari biznesda qo'llanilishini bilib oling. Ma'lumotnomalarni qidirishni o'rganing, dizayner va kopirayter uchun texnik xususiyatlarni yozing.
Reklama-yurutish tahlilini o'tkazish
•
Natijalar haqida qanday qilib to'g'ri hisobot berishni, targ'ibot natijalari to'g'risida ma'lumotni qayerdan olishni, qanday ko'rsatkichlarni ko'rib chiqishni, KPI-larni aniqlashni va bularning barchasini reklamani va targ'ibotni optimallashtirish uchun qo'llashni tushunasiz.
•
Kontent-plan tuzish
To'g'ri oylik kontent-rejasini yozish, segmentlarga bo'lib chiqish, joylashtirish uchun mavzularni qidirish, joylashtirish vositalaridan foydalanish, Post tushunchalari va matnlar bilan ishlash.
•
Raqobat tahlilini o'tkazing
Biz sizga ijtimoiy tarmoqlardagi raqobat muhitini qanday o'rganishni, raqobatchilar sahifalarining asosiy ko'rsatkichlarini ko'rib chiqishni va ularning kuchli va zaif tomonlarini qayd etishni ko'rsatamiz. Ushbu muhim ma'lumotlarga asoslanib, keyingi reklama va targ'ibot strategiyasi tuziladi.
•
Targ'ibot strategiyalarini ishlab chiqish
Siz ijtimoiy tarmoqlarda reklama va targ'ibot maqsadlarini qanday to'g'ri tuzishni o'rganasiz. Mijoz avatarini yarating va reklamaning kelajakdagi bosqichlarining to'liq tavsifi bilan Mind Map yaratish, uslubini, vizualini, akkauntdagi matnlar xarakteri va kontent rejasi shablonini tanlang.
Kurs dasturi
SMM bilan tanishuv
•
SMM asoslari kursiga kirish
Biznesda SMM mutaxassisining roli
•
SMM mutaxassisining asosiy vazifalari
•
SMMda ishlashning tuzilishi va ketma-ketligi bilan tanishish
•
Terminologiya va ularning tushunchalari.
•
Ma'ruza materiali
01
Ijtimoiy tarmoqlar
Facebook va Instagram xususiyatlari
•
•
Ijtimoiy tarmoqlar haqida. Boshqa platformalarga nisbatan asosiy biznes uchun afzallik tomonlari
Facebook va Instagram biznes funktsiyalarining batafsil tahlili
•
Internet biznes vositalari
•
Profillar, biznes profillari, fan-peyjlar, biznes menejer, reklama akkanti va boshqa barcha vositalar.
•
MA'RUZA MATERIALI
02
Maqsadlar va rivojlantirish strategiyalarini shakllantirish
•
Strategiyani yaratish asoslari
Raqobat tahlili
•
Maqsadga muvofiq auditoriya
•
Rivojlantirish maqsadlari
•
SMMdagi ko'rsatkichlar
Rivojlantish uchun to'g'ri strategiyasini tanlash
•
•
MA'RUZA MATERIALI
03
Kontent yaratish va nashr etish
•
Ijtimoiy media kontentini yaratish asoslari
Akkaunt yoki sahifa vizuali (tashqi ko'rinishi)
•
Oylik kontent rejasini tuzish
•
Pudratchilar, kopirayterlar va dizaynerlar bilan ishlash
•
Dizayn asoslari va ijodiy dizayn vositalar
•
MA'RUZA MATERIALI
04
Reklama vositalari
•
Rivojlantirish uchun pulli bepul vositalar
Targeting orqali reklama
•
Bloggerlar va fikr-yetakchilari (inflyuinserlar) bilan ishlash
•
Tanlovlar va Giveawey
•
Byudjetni taqsimlash
•
MA'RUZA MATERIALI
05
Analitika (Tahlil)
•
Natijalar bo'yicha hisobot tuzish
Reklama KPI ko'rsatkichlari
•
Reklama kampaniyalarini optimallashtirish
•
MA'RUZA MATERIALI
06
Haqiqiy keyslar bo'yicha ishlarni tahlil qilish
•
Reklama va targ'ibot harakatlarining boshidan oxirigacha xronologiyasi.