Asosiy / Portfolio / SMM holatlari / Case: do'konlar tarmog'ining SMM reklamasi
erkaklar kiyimi

Case: do'konlar tarmog'ining SMM reklamasi
erkaklar kiyimi

Marketing bo'yicha mutaxassis, SMM bo'yicha mutaxassis Kyoday Digital

Loyiha ma'lumotlari

Mijoz: Respect Business
Tavsif: Toshkentdagi erkaklar kiyimlari do'koni, xaridorlarning o'rta va byudjet segmentiga qaratilgan.
Xizmat: Instagramda keng qamrovli SMM reklamasi

Nega biz?

Mijoz uzoq vaqt tanladi, lekin bizning kompaniyamizni tanladi. Biz bilan hamkorlik qilishimizning asosiy sababi shundaki, biz Toshkentdagi erkaklar kiyimi va poyafzal do‘konlari, xususan, Renzo Rinaldi va Jakamen butiklarini SMM reklama qilish bo‘yicha katta tajribaga egamiz.

Loyiha maqsadlari

Mijoz Instagramda akkauntni targ'ib qilish vazifasini qo'ydi. Bunga quyidagilar kiradi:
  • Faol obunachilar sonini ko'paytirish
  • Hozirgi kiyimlarning fotosuratlarini joylashtiring
  • Instagramdan kiyim-kechak savdosini ko'paytirish,
Bunga parallel ravishda Facebook va Telegram’da ham kontentni chop etish zarur edi.
Reklama boshlanishidan oldin Instagram akkauntida 350 ta izdosh bor edi, buning uchun dastlabki auditoriyani jalb qilish kerak edi.

Rag'batlantirish jarayoni

Maqsadli auditoriyani tahlil qilish, shuningdek, Instagramda maqsadli reklama strategiyasini yaratish

Biz mijozning maqsadli auditoriyasini tahlil qildik va aniqladik:

Maqsadli auditoriya:

  • Jins: Erkaklar

Tomoshabinlarni yoshi va potentsial qiziqishlari bo'yicha keng va tor auditoriya bo'yicha ajratdi:

  • Keng: 20-50 yil. Erkaklar kiyimlari, shimlar, kiyim-kechak, kostyum, palto, kurtka, galstuk, ko'ylak, jalb qilingan mijozlar, kiyim-kechak butiklari, tadbirkorlar, ishchilar, ofis xodimlari va boshqalar;
  • Tor: 17-21 kollej talabalari;
  • Tor: 22-35 jalb qilingan xaridorlar, to'y, smoking, kostyum, shim, to'y kostyumi, erkaklar kiyimi, kundalik va boshqalar;
  • Tor: 36-55 Ofis xodimlari, ish beruvchilar, tadbirkorlar, smoking, kostyum, erkaklar kiyimi;
  • Maxsus: Direct-ga xabar yuborganlar, reklamalar bilan o'zaro aloqalar, hisobga tashrif buyuruvchilar;
  • Shunga o'xshash: o'xshash foydalanuvchilar, instagramdan foydalanuvchi manbasi;

Maqsadli auditoriya har xil. Bular 30 yoshgacha bo'lgan yoshlar va 45-50 yoshgacha bo'lgan kattalardir.

Xaridorlar segmenti: byudjet va o'rta sinf

Ijtimoiy tarmoqlarni loyihalash jarayoni

Instagramda akkauntni targ'ib qilish uchun akkauntni onlayn-do'kon uslubidagi kontent bilan to'ldirishga qaror qilindi. Tavsifda narx yorlig'i va kontaktlar bilan mavsumiy mahsulotlar katalogini tashkil etadigan rasmlar. Birinchi oyda biz 58 ta fotosurat uchun fotosessiya o'tkazdik va ulardan 15ta post yasadik

Ijtimoiy tarmoqlarda suratlar estetik jihatdan yoqimli ko‘rinishi uchun barcha suratlar ijtimoiy tarmoqlar formatiga moslashtirildi. Foydalanuvchilarga qulaylik yaratish maqsadida barcha kiyim-kechak buyumlarini ko‘rsatish uchun karusellardan foydalandik.

Kompleks SMM rag'batlantirish natijalari

2020-yil noyabr oyida biz 1471 obunachini to‘pladik, target yordamida qamrovimizni 457 dan 428 272 gacha oshirdik. Hisob bilan o‘zaro aloqalar stavkalari 122$ maqsadli byudjet bilan 367 dan 12 534 ga oshdi.
Instagramdagi reklama paytida biz noyabr oyi uchun quyidagi jadvalni oldik:
Rag'batlantirishning ikkinchi oyida ular 47 ta fotosurat uchun fotosessiyaga ega bo'lgan 23 ta postni nashr etishdi. Maqsadli reklamani to'g'ri yo'lga qo'yish tufayli, odatiy va shunga o'xshash auditoriyalar yordamida biz kiyim sotib olishga qiziquvchilar sonini ko'paytirishga muvaffaq bo'ldik.
Instagram obunachilari soni 3311 ta obunachiga va akkauntdagi amallar soni 18 448 taga oshadi

Yakuniy natija

Instagramda keng qamrovli reklama qilish uchun biz tomoshabinlarni isitishni boshladik. Asosan, biz sodiqroq bazani to'plash uchun avvaliga maqsadli auditoriyani keng qamrovga qaratdik. Keyin biz mahsulotga qiziqish bildirgan va bevosita qiziqqan maxsus auditoriyadan foydalandik.

Noldan boshlab biz maqsadli harakatlar sonini (Direct-dagi xabarlar, geos-ga bosish va “Qo‘ng‘iroq” tugmasini bosish) birinchi oyda 206 taga, ikkinchi oyda esa 578 ta harakatga ko‘paytirdik. Aksiyaning ikki oyida obunachilar soni 10 baravarga, ya'ni 300 dan 3000 tagacha ko'paydi.