Kurs 8 ta ma'ruzadan iborat: 5 modul - 25 ta mavzudan tashkil topgan
Target kursining asosiy ko'nikmalarini o'rganing. Agentligimizning Internet-marketing va maqsadli reklama sohasidagi yetakchi mutaxassislaridan onlayn ma'ruzalar.
Bu kurs kimlarga to'g'ri keladi?
SMM mutaxassislari uchun
O'z sohangizda universal mutaxassis bo'ling va yuqori daromad olish uchun yanada ilg'or xizmatlarni taklif qiling. SMM, internet-reklama va analitikani chuquroq bilib olin
Biznes egalari uchun
O'z biznesingizning reklama kompaniyalarini boshqarishni o'rganing. Bu ko'p pulni tejashga yoki mutaxassislarning sifat nazoratini yaxshilashga yordam beradi.
Internet-marketologlar uchun
Ijtimoiy tarmoqlarda targeting reklamasi yonalishida internet-marketing bilimingizni kengaytiring. Joriy sozlamalarni optimallashtirish uchun bilimlarni qo'llang.
Yangi boshlanuvchilar uchun
Aktual kasbni o'rganing va targeting va Internet-marketing sohasida sayohatingizni boshlang. Kurs sizga ijtimoiy media reklamasining barcha asoslarini o'rgatadi.
Ushbu kursdan nimani o'rganasiz?
•
FB va Instagramda reklamalarni o'rnating
Mashhur Facebook va Instagram ijtimoiy tarmoqlarida targeting-reklamasini qanday o'rnatishni bilib oling.
•
Natijalarni tahlil qilish - Analitika
Davom etayotgan reklama kampaniyalaridan olingan ma'lumotlarni tahlil qiling va ularning sozlamalari asosida takomillashtirish.
•
Sotuvga yo'naltirilgan kreativlarni yarating
Canva onlayn muharriri yordamida target reklamalari uchun kreativlar yaratishni o'rganing.
Analitik tizimlarni ulash ketmaketligini
•
Facebook Pixel-ni ma'lumotlar manbalariga qanday ulash va Events Manager-ni sozlashni bilib oling.
Customer Journey bosqichlarini yaratish
•
Siz mahsulotning xususiyatlarini to'liq tushunish va CPA narxini pasaytirish uchun zarur bo'lgan mijozlar biznes ichida sayohatini yaratishingiz mumkin.
Har qanday vertikalda ishlashni
•
O'z bilimlaringizni har qanday biznes sohasida qo'llang va kelajakdagi mijozlaringizga sotuvlar keltiring.
Kurs dasturi
Targetologning asosiy vazifalari. Meta reklamalari bilan tanishuv
•
"Targetolog kasbi" kursiga kirish qismi
Media Buyer qanday javobgarlikka ega
•
Business Manager interfeysi bilan tanishuv
•
Targetning (maqsadli reklamaning) asosiy tamoyillari
•
Terminologiya va ularning tushunchalari
•
Ma'ruza materiali
01
Business Manager sozlamalari, admin-ruxsatlari bilan ishlash. Payments set.
•
Xodimlar va hamkorlar uchun administrator ruxsatini o'rnatish;
Reklama akkauntlarini yaratish;
•
Fan Pages yaratish va ularni ishlatish;
•
Instagramni bog'lash va profil sozlamalari;
•
To'lov ma'lumotlarini to'ldirish;
•
Meta Ads ishlash sxemasi
•
Ma'ruza materiali
02
Saqlangan auditoriyalarni sozlash, to'g'ri Placement tanlash
•
Brifing, reklama kompaniyalari uchun ma'lumotlar to'plash;
Reklama qilinayotgan mahsulotningtahlili
•
Auditoriyalar va ularning sozlamalari;
•
Meta Ads Placement, avtoplacement va reklama hududlarini qo'lda tanlash;
•
Auditoriyalarni tanlashda keng tarqalgan xatolar
•
Meta tarmog'idagi auditoriyalarning asosiy turlarini tahlil qilish va ularni mijozlarning muayyan holatlari uchun tanlash, shuningdek mahsulot uchun ustuvor joylashtirishlarni aniqlash
Ma'ruza materiali
03
ASOSIY MAQSADLAR
Reklama kreativlarini yarating, Savdoni oshiruvchi takliflarini yozish (Offers).
•
Ijtimoiy tarmoqlarda sotish matnlar formulasi;
Meta-da tasviriy formatlar;
•
Kreativ uchun rasmlarni tanlash;
•
Savdoga yonaltirilgan kreativini yaratish;
•
Ma'ruza materiali
04
Reklama kampaniyalarini sozlash
•
Ijtimoiy tarmoqlarda reklamalarni ishga tushirish
Ads Manager orqali reklamani ishga tushirish
•
Meta-da reklama kampaniyalarini o'rnatish pog'onalari;
•
Ads Manager maqsadlar ro'yxati va marketing vazifalari asosida tanlash;
•
Har xil turdagi mahsulotlar uchun reklama kampaniyalarini yaratish;
Qisqa vaqt ichida yangi kasbni egallab oling. Eng iste'dodli talabalarni kompaniyamda stajirovkaga qabul qilamiz.
Ko'p so'raladigan savollar (FAQ)
Guruhda 8 yoki undan ortiq kishi bo'lganda so'ng, darslar boshlanadi.
Kursdan so'ng, biz eng yaxshi talabalarini jamoamizga taklif qilamiz!
Target kursi onlayn vebinarlar formatida o'tkaziladi. Biz ma'ruzani onlayn rejimda, tayyor videolarni yozib olmasdan, parallel ravishda o'tkazamiz, agar maqsad bo'yicha savollar tug'ilsa, kurs materialini yaxshiroq mustahkamlash uchun ularga javob beramiz.
Agar siz maqsadlilik asoslari bo'yicha kurs uchun pul to'lagan bo'lsangiz, unda siz birinchi darsdan keyin o'qishni to'xtatish imkoniyatiga ega bo'lasiz, biz sizga kursning to'liq narxini qaytarib beramiz. Ikki yoki undan ortiq sinflar uchun to'lovlar qaytarilmaydi.
Agar sizda ushbu maqsadli kurs mavzulari haqida savolingiz bo'lsa, bizning umumiy chatimizga yozishingiz mumkin, biz sizga kurs bo'yicha savollaringizni hal qilishda yordam beramiz.
Agar siz ushbu kursdan target haqidagi barcha materiallarni o'zlashtirsangiz, darslarda diqqat bilan tinglang, shunda siz targetolog kasbining asoslarini sifat jihatidan o'zlashtirasiz va bu bilimlarni natijaga aylantira olasiz.
Guruh maqsadli kurs vaqtiga qarab 4 dan 15 kishidan iborat bo'ladi.
Bunday imkoniyat bor. Individual kurslar to'g'ridan-to'g'ri o'qituvchi bilan muhokama qilinadi, bu haqda "Kursga ro'yxatdan o'tish" tugmasini bosish orqali biz bilan bog'laning. Targetlashtirish bo'yicha individual treninglar yangi boshlanuvchilar uchun ham, Facebook va Instagram reklamasining oraliq mutaxassislari uchun ham mo'ljallangan.
Siz mamlakat bo'ylab va xorijda maqsadli reklama orqali ko'pgina mahalliy biznes loyihalarni ilgari surishingiz mumkin bo'ladi.