Bosh sahifa / Blog / Reklama samaradorligi ko'rsatkichlari

Reklama samaradorligi ko'rsatkichlari

Reklama kompaniyalarini KPI hisoblash
Quyidagi ko'rsatkichlar mavjud:
Bir marta bosish yoki bosish uchun narx
Sayt konvertatsiyasi
Qo'rg'oshin narxi
Sotish konvertatsiyasi
Mijoz narxi
ROMI (investitsiya daromadi)

1. Bir marta bosish yoki bir marta o'tish narxi?

Klik - bu qidiruv tizimi yoki ijtimoiy tarmoq foydalanuvchisi tomonidan reklama ostidagi havolani bosish orqali amalga oshiriladigan harakat.
O'tish narxini bilish uchun siz reklamaga investitsiya qilingan byudjetni o'tishlar soniga (kliklarga) bo'lishingiz kerak.

Formula: (Reklama byudjeti) / (Kliklar soni) = (Klik narxi)

Misol uchun: agar siz ushbu oyda reklamaga sarmoya kiritgan byudjetingiz 200 AQSh dollarini tashkil etgan bo'lsa va shu davrda havolani bosish soni jami 2000 marta bosilgan bo'lsa, unda bosish narxi aynan $0,1 bo'ladi.

Yechim:
(1) O'tish narxi = 200/2000 = 0,1 ($)

1 marta bosish = 10 sent.
Статистика google ads
Shakl 1. Google'da kontekstli reklama natijalari
2-misol (1-rasm): Biz Google Ads-dagi reklama natijalaridan olingan haqiqiy raqamlarni ko'rib chiqmoqdamiz, ammo siz o'zingiz foydalangan boshqa reklama platformalaridan ko'rsatkichlarni olishingiz mumkin.

Biz butun davrni 2020-yil 17-fevraldan oʻsha yilning 12-oktabriga qadar olamiz. Bu vaqt ichida biz reklama uchun 34,5 dollar byudjet sarfladik va buning evaziga saytga 277 marta bosish oldik. Oddiy bo'linish orqali men bir marta bosish, ya'ni o'tish narxi 0,12 dollarni tashkil qilishini hisoblab chiqdim.

Shunga o'xshash narsa:
(2) Bir klik narxi = 34,5 / 277 = 0,12 ($)

1 marta bosish = 12 sent.

2. Veb-saytni konvertatsiyasi

Sayt konvertatsiyasi - bu maqsadli harakatlarni amalga oshirganlarning (so'rov qoldirgan, sayt orqali qo'ng'iroq qilgan va hokazo) saytga tashrif buyurganlarning umumiy soniga nisbati.
Стоимость заявок на сайт
Ayirboshlash tezligini hisoblash uchun tanlangan davr uchun bosishlarning umumiy soni maqsadli harakatlar, sayt yoki ilovalar orqali qo'ng'iroqlar soniga bo'linadi va natija 100 ga ko'paytiriladi.

Formula: (kliklar soni) / (maqsadli harakatlar yig'indisi) * 100 = (saytni o'zgartirish)

Masalan: 1-rasmda ko'rib turganimizdek, saytga tashrif buyurgan foydalanuvchilar soni 277 kishini tashkil etdi. Aytaylik, shu vaqt ichida biz jami 35 ta arizani (etakchi) ro‘yxatdan o‘tkazishga muvaffaq bo‘ldik. Keyin:

(3) Veb-sayt konvertatsiyasi = 35 / 277 * 100 = 12,6 (%)

Veb-sayt konvertatsiyasi - 12,6%

3. Lid narxini qanday hisoblash mumkin?

Lid - saytdagi maqsadli harakatni bajargan foydalanuvchi, ya'ni potentsial mijoz, mahsulot yoki xizmatni sotib olishga qiziqqan shaxs.
Shunday qilib, bu sizning saytingiz yoki sahifangizning savdo huni samaradorligini hisoblashda yana bir qadamdir, saytingiz yoki sahifangiz qanchalik ko'p konvertatsiya qilinsa, tashrif buyuradigan odamlar sizning etakchi, ya'ni potentsial mijozlarga aylanadi. Shuningdek, konversiyalarni oshirish potentsial mijozlarning narxini pasaytiradi. Biz bilganimizdek: qanchalik arzonroq bo'lsa, shuncha yaxshi!
Konvertatsiya 2-5% dan past bo'lmasa yaxshi bo'ladi.

Qo'rg'oshin narxini bilish uchun biz o'tish narxini konvertatsiyaga ajratamiz.

Formula: (Har bir bosish narxi) / (Veb-sayt konvertatsiyasi) = (Har bir etakchining narxi)

Misol uchun: agar yuqoridagi hisoblangan bosish narxi $0,1 bo'lsa va sayt konvertatsiyasi 2% bo'lsa, har bir qo'rg'oshin uchun o'rtacha xarajat $5 turadi.

(4) Har bir yetkazib berish narxi = 0,1 / 2% = 5 ($)

Lid = $ 5.
2-misol: Agar biz oldingi hisob-kitoblardan olingan ma'lumotlarni oladigan bo'lsak, unda bir marta bosish narxi 12 tsent (2) ni, saytni o'zgartirish esa 12,6% (3) ni tashkil etdi. Shunday qilib, formulani qo'ying va hal qiling:

(5) Har bir qo'ng'iroqning narxi = 0,12 / 12,6% = 0,95 ($)

Demak, bitta qo‘rg‘oshinning narxi roppa-rosa 95 sent.

4. Sotish konvertatsiyasi

Подсчёт стоимости клиента
Показатель конверсии в продажу вычисляется таким образом: мы общее число заявок и звонков за выбранный период, делим на общее число полученных клиентов.

Formula: (etakchilar soni) / (mijozlar soni) * 100 = (sotishga aylantirish)

Masalan: rasmda ko'rib turganimizdek, saytga tashrif buyurgan foydalanuvchilar soni 277 kishini tashkil etdi. Aytaylik, bir vaqtning o'zida biz jami 35 ta arizani ro'yxatdan o'tkazishga muvaffaq bo'ldik (etakchilar)

(6) Savdo konvertatsiyasi = 3/35 * 100 = 8,5 (%)

Savdo ayirboshlash 8,5 foizni tashkil etadi.

5. Mijoz xarajatlarini qanday hisoblash mumkin?

Ehtimol, bu savdo hunisidagi eng muhim ko'rsatkichdir. Uning asosida reklama beruvchi mijozni boshqarish unga foydalimi yoki yo'qotish olib keladimi, aniqlaydi.

Agar Internet foydalanuvchilaridan o'tishlarga reklama javob bersa, o'tishdan boshlab saytingizning mazmuni bo'lsa, unda bu bosqichda etakchining mijozga o'tishi potentsial mijozlar bilan muzokaralar qanchalik yaxshi olib borilganiga bog'liq!

Mijozning narxini bilish uchun siz etakchining narxini sotuvga o'tkazishga bo'lishingiz kerak.
Formula: (Har bir xaridor uchun xarajat) / (Sotuvga o'tkazish) = (har bir mijoz uchun narx)

Masalan: agar yuqorida hisoblangan qo'rg'oshin narxi (4) $5 bo'lsa va deylik, sotuvga o'tkazish 20% bo'lsa, har bir mijoz uchun o'rtacha xarajat $25 bo'ladi.

(7) Bir mijoz uchun xarajat = 5 / 20% = 25 ($).

1 mijoz 25 dollarga teng.

6. ROMI (investitsiya daromadi) qanday hisoblanadi?

Investitsiyalar rentabelligini (ROMI) aniqlash uchun siz mijozning o'rtacha chek narxidan mijozning narxini ayirishingiz va natijani mijozning bir xil narxiga bo'lishingiz kerak.

Formula: [(O'rtacha chek) - (mijoz qiymati)] / (mijoz qiymati) = (ROMI)

Misol uchun: agar mijozdan o'rtacha chekingiz $60 va undan yuqori bo'lsa, bitta mijozning hisoblangan qiymati (7) $25 bo'lsa, investitsiya daromadi 1,4 (foyda + 140%) bo'ladi.

(8) ROMI = (60 - 25) / 25 = 1,4
Muallif: Jasur Djuraev
SMM mutaxassisi, tahlilchi
Ulashish:
Maqola sizga yoqdimi?
Obuna bo'lishni unutmang!