Chatbotlardan mijozlarni qo'llab-quvvatlash uchun ham foydalanish mumkin. Bot avtomatik ravishda parolni tiklash yoki jo‘natish ma’lumotlari kabi umumiy savollar va xavotirlarga javob bera oladi. Bu kompaniyalarga kutish vaqtlarini qisqartirish va mijozlar ehtiyojini qondirish imkonini beradi.
Xulosa qilib aytganda, AI va chatbotlardan foydalanish mijozlar tajribasidagi inqilobiy yangilikdir. Ular korxonalarga mijozlar tajribasini yaxshilash, vaqt va pulni tejash, konversiya stavkalarini yaxshilash va boshqalarga yordam berishi mumkin. Sephora va H&M kabi chatbotlardan foydalanish holatlari ushbu texnologiyalar kompaniyalarga o'z maqsadlariga erishishda, xarid qilish tajribasi va mijozlarni qo'llab-quvvatlashni yaxshilashda qanday yordam berishi mumkinligini ko'rsatadi. Agar siz hali ham o‘z biznesingizda AI va chatbotlardan foydalanmagan bo‘lsangiz, unda boshlash vaqti bo‘lishi mumkin.